søndag 25. november 2007

Feliz cumpleaños!

I dag fikk jeg et koslig middagsbesøk. Et som tilogmed laget middagen selv! Etter å ha vært i kirka på morgenen/formiddagen (møtet starter ca. 9) fant noen av ungdommene der ut at de skulle lage en litt forsinket bursdagsmiddag til meg. Så da kom de hjem i huset mitt og laget til en matrett som heter "pollo al orno" (kylling i ovnen). Den er en av de bolivianske yndligsrettene mine, så de passet jo bra:) Vi var 6 stk. til sammen, med en aldersforskjell på 17 år fra yngste til eldste!
Så spilte vi litt "uno" og hadde "stille-leken"- den som snakket først, ble slått i hodet med en plastflaske. Jeg tapte begge gangene...

En koslig dag!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Kristine!
Det hoertes koslig ut med middag! Gratulerer med overstaatt! Naar hadde du bursdag? Haaper du har det bra i Bolivia! Jeg trives veldig godt i Mongolia!
Stor klem fra Lina:)

Unknown sa...

hei stakkar kiss,,,slo dæm hardt??..=)

Anonym sa...

haha, typisk deg å var så bråkete, kristine! du e den verste bråkemakaren eg vett om!

the letter is on the way actually:)

Toril sa...

Hei Kristine! Det er ikke så lett å holde munn hele tiden... Jeg håper du ikke mistet så mange hjerneceller!!
Klem fra Toril, din kommende svigerinne;)

Anonym sa...

Hei Kristine!
Kom over bloggen di via bloggen t Toril. Takk fer sist! Arti å træff dåkk i Trondheim, dåkk æ en hærle familie:) Ønske d ei rikti god adventstid! Må Gud vælsign d rikt!
Hilsen Siri Kvam

Anonym sa...

Heldig du er da! Kos deg videre i BOlivia :)

Anonym sa...

seriøst, kristine! nå skrike eg itte både oppdatering og svar på mine undringar eg har sendt deg:)
du e i bolivia, så du har INGEN unnskyldningar for å ikkje ha noge å skriva om....

anyway.. detta hørtes litt skjennepreken ut når eg leste det, men det va kje sånn meint. bara ein liten påminnelse! hehe.. 2.jan reise eg te INGRID! du sko vore med..
Glad i deg snuppå mi:)

klem fra di kjære Maria i kjedelige Norge..