tirsdag 20. november 2007

DNS Sucre

Kanskje på tide å skrive om min arbeidsplass, som forresten også er huset mitt, nemlig Den norske skolen i Sucre. Skolen består av hele 5 elever, to jenter og to gutter. Det er Elisabeth og Tore Finset som egentlig er lærere der, men siden de nå er blitt mamma og pappa til lille Johannes Bertin, som i dag er akkurat 5 dager gammel. Fikk holde ham da han var bare en dag gammel, det var stort(stolt:)!! Så nå går jeg å gleder meg til at de kommer tilbake til Sucre (de er for tiden i Cochabamba).

Men iallefall, tilbake til skolen....ja, ettersom Elisabeth har gått ut i mammapermisjon har jeg "tatt over" for henne, iallefall så hjelper jeg Tore så godt som jeg kan:) Det er faktisk ikke så dumt, for lærer nesten like mye selv som ungene, kanskje mere! Det begynner jo tross alt å bli en stund siden jeg gikk på barneskole. Her er et bilde av elevene som sitter ute og leser...er de ikke skjønne:)




Hilsen Kristine

1 kommentar:

Unknown sa...

GRRRRRRRRRRATULERER MED DAGEN MIN KJÆRE PRINSESSE! HER KOMMER EN STOOOOOOOOR BURSDAGSKLEM FRA BERGEN! **************** SAVNER DEG! *KLEM FRA KRISTINE*