fredag 9. november 2007

Cochabamba


Naa er jeg i Cochabamba paa hostferie! Vel dette er vel siste dagen, men alle de norske skolene i Bolivia skal ha fellesperiode, saa da blir jeg her ei uke til:) For tiden bor jeg med Ragnhild (som jeg gikk paa Fjellheim med) og Bjorg Marit paa et barnehjem. De jobber der som frivillige. Kjekt aa mote norske jenter aa prate med igjen! Slipper man aa tenke over hva men skal si, det er utrolig deilig! Har ingen bilder aa vise fram, siden kameraet mitt befinner seg i hendene paa to gutter i Sucre en plass:) Men her er et bilde fra internett av Kristus-statuen her i byen. Den er vist den storste i verden.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Heia!!
Gøy at du oppdatere!!
Høres ut som du har det kjekt!
Eg tenke på deg Kristine og savne deg!! Glede meg t å møtes igjen :)
Du e fantastisk!!
stor klem fra marianne!

Marie sa...

Cochabamba, for en herlig by! Men kjipt at ikke kameraet ditt fortsatt er med deg. Du får kose deg med Ragnhild og Bjørg Marit (selv om jeg ikke vet hvem hun siste er)! Fikk du gått inni statuen?
Det blir rart på søndagsskiturer i Bymarka uten deg!!!

Elisabeth N. Sævik sa...

Nå har jeg sendt bursdagsbrev til deg for noen dager siden! Spent på når det kommer fram!! =) Så nå får du snart jobben med å tyde min vakre skrift!!