søndag 6. april 2008

"Ofrenda"

I dag ble jeg vitne til en litt artig episode under kollekten på dagens søndagsmøte. De to siste søndagene har det vært en gammel mann som har kommet på møtene, og i dag satt jeg ved han. Da vi hadde kommet så langt i møtet som til kollekten, var det som vanlig en av medlemene i kirka som gikk rundt og samlet inn. Folk puttet penger oppi, og da hun som samlet inn kom til denne mannen, puttet han også handa oppi kolekt"bøssa", men i stede for å legge noe igjen der, plukka han like godt opp en tibolivianoslapp:) Hehe...tror han har misforstått konseptet.

Hun som samlet inn kollekten så litt forskrekket ut, men beholdt maska og fortsatte runden.

mannen virket veldig fornøyd...:) Og jeg hadde vanskelig for ikke å le!

5 kommentarer:

Unknown sa...

hehe...arti fyr..=)

Tagholdt sa...

Hehe :D Hadde det bare vært så vel!

Marie sa...

Haha, jeg hadde nok hatt litt vanskeligheter med å holde maska jeg også!

Maria og Erlend sa...

Kissa, du må stoppa sånne folk:)

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Câmera Digital, I hope you enjoy. The address is http://camera-fotografica-digital.blogspot.com. A hug.