mandag 27. august 2007

Det rosa huset

Lørdag formiddag reiste Margrete fra meg:( Så nå er jeg helt alene i huset "mitt" ( misjonen sitt egentlig:). Men det har gått bra de første to nettene, så da går det sikkert bra de neste også! Se så fint å rosa det er:) Ser nesten ut som et stort dukkehus:)



Her er også et bilde fra Margrete og min sin siste spansktime sammen. Jeg skal fortsette med timer en god stund til. Læreren vår heter Tatienna, hun er veldig flink, og forteller gladelig om sine livserfaringer. Takket være henne har jeg begynt å like te, får alltid servrt sitron te hos henne:) Men må ha "Gallitas de agua" i tilegg ( kjeks).



Søndag fylte kirka jeg går i x ant. år ( er ikke sikker på hvor mange) . Så da kom folkene fra "medkirka" (eller hva man kaller det) i byen opp også hadde vi en "fiesta" sammen. Dagen begynte kloken 10 med møte med innslag av sang og drama. Etterpå spiste vi middag sammen, og så til slutt var det fotball og volleyball turnering. Var ikke ferdig der før i 7 tiden om kvelden. En lang, men veldig bra dag..fikk praktisert det lille jeg kan av spansk, så da er jeg fornøyd:)

1 kommentar:

Bente sa...

Hei Kristine, kult å lese om hvordan du har det i Bolivia! :D Du må huske å oppdatere ofte, så vi her hjemme kan få med oss hva som skjer;) Så lover jeg å skrive om hvordan det går med koret og slike ting! :D

Stor klem fra Norge, Bente:D