mandag 30. juli 2007

Den siste badeturen

I går var jeg med tre av mine fire søsken på en siste badetur i trondheimsfjorden (lillebror var på jobb, og kunne ikke bli med). Ettersom det var fint vær, fant vi ut at det var en fin ting å gjøre før jeg reiser. Turen gikk til Ringvebukta, hvor det er veldig fint å bade!

Ringvebukta...

Det var ganske varmt faktisk, omkring 16-17 grader. Her er Kjetta, Kathrine...:)
Andreas var kanskje ikke helt enig...Han forsvant ganske fort opp på land igjen!

Ragga(Ragnhild) er familiens fisk og kan ligge uti en evighet:

Og meg...


Dette ble helt sikkert min siste badetur i sjøvann på en god stund, ettersom Bolivia ikke har noen kyst...:( så det var fint å få gjort det:)

Reiser til Oslo i dag, og videre i morgen tidlig 07.50!

1 kommentar:

Marit Grønning sa...

Hallo Kristine!

Så kjekt at du har oppretta blogg:)
Bading i sjøen er fantastisk! Spesielt Hardangerfjorden som er grønn og innbydende om sommeren.

Ja, jeg hørte du skal være ettåring i Bolivia til høsten. Spennende greier! Jeg har dessverre ikke vært hjemme i Trøndelag i sommer enda, men vi får treffes til neste sommer. Håper året i Bolivia innfrir til forventningene, og at du vil få verdifulle erfaringer på veien videre!

Hilsen Marit G.