torsdag 19. juli 2007

Lesepress

I løpet av de neste 10 dagene, før jeg reiser til Bolivia, er jeg nødt til å lese ut den siste boken i serien om "An-Magritt" av Johan Falkberget. Jeg må bli ferdig med bok nr. 4, som er på hele 395 sider:-( Den heter "Kjærlighetens veier"(så romantisk...:)


Jeg vil ikke å ta den med meg på reisen, fordi jeg får nok dårlig nok plass med bagasje fra før av. Så nå vet jeg hva jeg skal gjøre i ledige stunder framover. Kan jo og nevne at selv om det tar veldig lang tid å lese bøkene, kan jeg anbefale dem på det sterkeste(bortsett fra dersom du er litt utålmodig, liker mye action og har dårlig tid).


Kristine

2 kommentarer:

Marie sa...

Lykke til både med boka og med Boliviaturen! Jeg er spent på 3. innlegg og fortsettelsen! Nyt de siste dagene i Norge, men kos deg enda mer blandt bolivianerne... Hasta la vista

Elisabeth N. Sævik sa...

Haha, flotte greier!! Du må skrive om du klarte å bli ferdig!! Oppdagen plutselig bloggen av meg selv =) Advarer bare om at min blogg kan være litt vel politisk, evt kritisere ulike kretser...ja, du vet!! Du har vært flink med å opprette bloggen!!=) Husk å stem før du reiser, det bør funke!
Riktig god tur!!