lørdag 24. mai 2008

Churuquella og Sicasica


Torsdag var det duket for nok en utflukt. Egentlig skulle jeg ha vært på skolen, men siden bolisenen hadde feriado denne dagen, fikk jeg spurt meg fri jeg og(Tusen takk Tore!). Planen var at Fabiola og jeg skulle bestige et av de to fjellene som ligger i/bak Sucre og spise fisk på markedet San Antonio etterpå. James ville og bli med så han slengte seg på han og. Men ettersom vi ikke visste helt hvilken mickro som gikk dit vi skulle,(enda vi ikke visste helt hvor vi skulle),så endte vi opp ganske langt fra byen og fjellene...Så vi gikk opp på en anna topp vi fant, riktignok ikke like høy, men det var en liten stigning i det minste:) Der slo vi oss ned på noen steiner og drakk Cola. Det var godt. Etterpå dro vi tilbake til byen og til markedet. Der fikk vi oss litt mat, ikke fisk, men det var godt fordi!

Faby og James og forretten; "Sopa de mani"-peanuttsuppe!

Hovedretten: "Picante de pollo"....namm. Litt iallefall:)

Slik kan en mickro se ut inni. Så vet dere det:)

4 kommentarer:

Elisabeth N. Sævik sa...

Artig å lese!
Herlig når man reiser på lykke og fromme, og i tillegg havner en annen plass enn man hadde tenkt =)
Virker som om du har glidd rett inn i miljøet der, gode greier!!!

Maria og Erlend sa...

Haha! eg ser for meg at det va litt flaut å ta det bilde i microen:) han gutten ser litt skeptisk ut...

Anonym sa...

Heia:)
Gøy me tur altså!! Deilig å gå litt og få frisk luft. e d forresten frisk luft der? konge vær såg d ut som!

Det såg godt ut me mat!!

i går va d ei i klassen så va hos meg og så kikka hu i ein fotoalbum. Plutseli pekte hu på deg og sa ragnhild! men då sa eg at du va kristine.. det va ganske løye, hu hadde visst vært hjemme hos dokker!! hu hette stephanie. så me har visst felles trondheimsvenner;)

utroli kjekt du oppdatere!! så må du ha fine dager fremover! du e god and i miss u!

klem og tanker t deg :)
ps kom til oslo i sommer - det kan bli fantastisk morsomt, hihi;)

Anonym sa...

du e så flink te å skriv kissa!!=)
Utrolii arti og rart å sje dæ glefs over den kyllingen!!=)ååå,,,savne dæ sånn....men glede mæ te å bli med dæ ut dit igjen=)

Klems fra biggsiss;)