mandag 25. februar 2008

Jesu siger

Denne sangen liker jeg. Vet ikke hvem som har skrevet den...

Ein siger for alle og alltid er vunne, i Jesus, i Jesus.
Han løyste mi sjel som av synda var bunde, på korset, på korset.
Det såg ut som et nederlag, men Jesu siger vann den dag
og Jesu siger, vart min siger.

Om eg er svak er Jesus sterk, og eg får kvila i hans verk.
Og eingong døy i vissa på at Jesu siger bær meg då.

Eg kan ikkje visa til sigrane store, men Jesus, ja Jesus.
Han let meg få gle meg i det som Han gjorde, på korset, på korset.
I livet mitt fins nederlag, men Jesu siger vann ein dag
og Jesu siger er min siger

Om eg er svak er Jesus sterk, og eg får kvila i hans verk.
Og eingong døy i vissa på at Jesu siger bær meg då.

Ein dag skal eg jubla og takka av glede, takk Jesus, takk Jesus.
Hans evige siger gav meg kvite klede, tak Jesus, takk Jesus.
i himlen står eg løyst og fri, og veit eg nådd heim fordi
at Jesu siger var min siger.

Om eg er svak er Jesus sterk, og eg får kvila i hans verk.
Og eingong døy i vissa på at Jesu siger bær meg då.

Amen:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Gode sang=)
Alt fortsatt bra me deg? Ser ud som du har det knallkjekt jaffal!! Du e sikkert ein rev på spansken åg nå!!=)
Hils gjengen=)
Klem barbro

Sondre Olsen sa...

hils linn merete urangseter hvis hun fortsatt er i sucre...
var på nyttårslei i sucre hos dem for et par år siden:) digg by!

Anonym sa...

Goe song ja!!

(og så på nynorsk då ;-))

Anonym sa...

sangen e skreve av Brit (Jorun, trur eg) Hovda.. Hu e misjonær i Peru

Unknown sa...

Fin sang Kissa. Fint å få noen gløtt inn i hverdagen din. Du er i tankene våre hver dag. Klem fra mor