mandag 13. september 2010

Et hjertesukk


Noen ganger går man bare å nynner på noen strofer i hodet...

Kjære Ingebrigt Meisingset,
å like deg er ganske lett.

Så snill og god en gutt du er,

ja du er blitt meg kjær:)


Og om jeg er litt rar og vrang,

tålmodig du, som dagen lang.

Så derfor skrev jeg denne sang,

den ved mitt hjerte hang:)


Jeg la den ut på bloggen min,

et bilde med, for du er fin.

Jeg håper det er greit for deg,

og sier takk for meg:)




Disse to kom nå...sånn i dag.......:D


Så gikk du ned på kne for meg,

"E vil ikkje leve uten deg"(fritt sitert:)

Så gav jeg gutten min et ja,

nå er jeg bare glad.


Et lite smil støtt presser på,

når blikket vil til ringen gå,

da tenker jeg på gutten søt,

og blir nok ganske bløt:)



Kristine<3

4 kommentarer:

Maria sa...

Fine ord Kissa!
Glede oss masse øve hendelsen:)

Anonym sa...

Du æ så skjønn, Kissa! Å d æ så stas at dåkk ha forlova dåkk! Klæm Tora og Dærra!<3

Anonym sa...

Fine vers! Fint bilde!=)

Bente sa...

Korr flink du e til å dikte!;) Du e så søt, altså:)Klem, Bente:)